
xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 xa0xa0 این روزها حسی دارم آمیخته با دلتنگی . . .xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0xa0 کم می آورم ، بازوانی می خواهم که تنگ در برم بگیرند ، xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 xa0 اما نه هر بازوانی ، فقط حصار آغوش تو . . . xa0 xa0دلم لحظه ای را می خواهد !xa0xa0 که تو باشی …xa0 همین کنار نزدیک به منxa0درست روبروی چشم هایمxa0همنفس نفسهایمxa0خیره شوم به لبهایتxa0دست بکشم ...
ادامه مطلب