کد ِکج شدَنِ تَصآوير
فال حافظ
خیلی وقته که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشمنه کسی از کنارم بره حوصله دارم نازشو بخرم که برگرده... آدم بی احساسی نیستمبی معرفت و نا مرد نیستمیه زمانی یه کسایی وارد زندگیم شدنکه یه سری بــــاورامو از بین بـــردن!!باران که میبارد...دلم برایت تنگ میشود...راه میافتم...زیر باران...تنهابدون چترمن بغض میکنم...آسمان گریه...تصاویر تصادفی برای بعضـــی دردها نه میتوان گریــــــه کَــرد..نه میتوان فریــــــآد زدبرای بعضـــی دردها فقـــط میتوان نگــــاه کرد و بی صـــــدا شکست . . .جاوا اسكریپت
جاوا اسكریپت
................دختری ازجنس سکوت...ما را در سایت ................دختری ازجنس سکوت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134